Førerkort for bil

Klasse B / BAut

Prøv en gratis kjøretime!

VI TILBYR

Klasse B / BAut

Førerkort i klasse B/BAut gir deg rett til å kjøre personbil med en totalvekt på maksimalt 3500 kg. For å kunne begynne med kjøretimer/øvelseskjøring må du ha fylt 16 år og gjennomført trafikalt grunnkurs. Når du har fullført opplæringen hos en godkjent trafikkskole, bestått teoriprøven, og er fylt 18 år kan du gjennomføre den praktiske førerprøven.

Hos Byens Trafikkskole får du muligheten til å lære i et trygt og støttende miljø, slik at du kan føle deg forberedt, trygg og selvsikker når du skal ta førerprøven.

Kom igang med lappen i dag!

VÅRE PRISER

Ring oss

Send e-post

post@byenstrafikkskole.no

GRATIS VURDERINGSTIME

Alle nye elever på klasse B (manuellgir/automatgir) får èn gratis vurderingstime (45 min).

Vi anbefaler å starte med en dobbelttime (90 min) for å gi deg best mulig vurdering, da får du 50% rabatt på dobbelttimen. Du velger selv om du vil ha èn gratis time (45 min) eller en dobbelttime (90 min) til halv pris.

Etter den første timen vil vi gi deg et best mulig svar på hva et førerkort vil koste deg og hvor lang tid dette vil ta.